När byrån bjuder och du betalar.

Jag har precis hjälp kamraterna på In Time med en kampanj för dem själva.

Aktiviteten består av direktreklam till reklamköpare i Göteborg med omnejd samt uppföljning på webben, intime.se/fest.

Budskapet är att In Time är en leverantör av helhetslösningar inom kommunikation.

Så här ser framsidan på utskicket ut (vill du ladda ner materialet, finns PDF längst ner):

Projektledare: Lisbeth Christensson. AD: Ida Alfredsson och Jonas Berg. Copy: Ulf Börgesson.

Och här är baksidan:

Projektledare: Lisbeth Christensson. AD: Ida Alfredsson och Jonas Berg. Copy: Ulf Börgesson.

Schyssta svarskort är lite av en lost art, så jag lade lite omsorg även på texterna i svarsalternativen:

Projektledare: Lisbeth Christensson. AD: Ida Alfredsson och Jonas Berg. Copy: Ulf Börgesson.

Allt packat i en snitsig påse, som dessvärre är genomskinlig och därför inte lämpar sig för webbpublicering.

Här kan du ladda ner materialet som PDF: dr intime fest

Postat idag, virtuellt och fysiskt.